طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام چه کاری باید انجام دهیم؟

هنگامی که اکانت اینستاگرام شما به حالت بلاک در می آید اغلب حدود 3 ساعت، تا چهار هفته زمان می برد تا دوباره اینستاگرام حساب کاربری شما را به شکل فعال دربیاورد. اما شما چه اقداماتی می توانید برای سریع تر شدن این پروسه انجام دهید؟ شما می توانید برای این منظور طی درخواستی از اینستاگرام بخواهید تا مجددا حساب کاربری شما را مورد بررسی قرار دهد. در ادامه مطلب روش هایی که برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام موثر واقع شده اند را بررسی خواهیم کرد.

ثبت درخواست رفع بلاک هنگام مشاهده پیغام Action Blacked

همانگونه که پیش از این مطرح کردیم دریافت پیغام Action Blacked به معنی بلاک شدن حساب کاربری شما در اینستاگرام است. هنگام دریافت این پیغام، با فشار دادن گزینه Tell Us می توانید به اینستاگرام درباره اشتباه پیش آمده نوشته و توضیح دهید.

بعد از لمس دکمه Tell Us به احتمال زیاد اینستاگرام بوسیله آدرس ایمیل از شما بخواهد تا اطلاعات امنیتی را کامل نمایید و سپس از شما درخواست ارسال عکس می کند تا بدین وسیله اطمینان یابد که شما یک کاربر واقعی هستید پس از انجام این مراحل و ارسال عکس به اینستاگرام، نهایتا بعد از گذشت چند روز حساب کاربری شما فعال خواهد شد.

برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام

 ثبت درخواست رفع بلاک از طریق بخش تنظیمات

با اجرای برنامه اینستاگرام به قسمت صفحه پروفایل اینستاگرام خود رفته و وارد گزینه تنظیمات یا Options شوید (منظور همان آیکون شبیه به چرخ دنده در گوشه سمت راست – بالای صفحه). در مرحله بعد در صفحه تنظیمات پایین رفته و گزینه Report a Problem را بیابید در این جا شما قادر خواهید بود مسائل و مشکلات پیش آمده را به اینستاگرام گزارش کنید. از میان گزینه های موجود، گزینه Something isn’t Working را انتخاب نمایید. اکنون...

ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد