طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

بهترین زمان برای گذاشتن استوری اینستاگرام و نکاتی که به بازدید بیشتر آن کمک میکند

برای پی بردن به بهترین زمان برای گذاشتن استوری در اینستاگرام باید بدانید مخاطبان هدف شما در چه روزهایی از هفته و در چه ساعاتی از روز آنلاین می شوند.

روزانه چیزی حدود بیش از 500 میلیون استوری در اینستاگرم به اشتراک گذاشته می شوند. اما فقط حدود 25 درصد از اینها منجر به دنبال کردن لینک پیج می شود. با توجه به این حجم از کاربران امکان دیده شدن استوری های افراد عادی کمتر می شود، به ویژه اگر از اینستاگرام برای کسب و کار استفاده شود.بدیهی است که افراد بنا به عادت ها و زمان آزادی که در اختیار دارند، اقدام به چک کردن اینستاگرامشان خواهند کرد بنابراین این زمان برای افراد مختلف متفاوت خواهد بود. هم چنین اختلاف زمانی کاربران ساکن در کشورهای مختلف نیز باید مد نظر قرار گیرد. بنابراین باید ساعت شلوغی دیده شدن استوری ها و پست ها را بدانید تا بازخورد مناسبی بگیرید.

شناخت بهترین زمان برای استوری گذاشتن در اینستاگرام

طبق نتایج حاصله از تحقیقات انجام شده در این زمینه، روزهای کاری در هفته بهترین زمان برای گذاشتن استوری در اینستاگرام محسوب می شوند. و بیشترین بازدید از استوری ها به ترتیب در روزهای شنبه، دوشنبه و سه شنبه انجام می گیرد و روزهای تعطیل کمترین میزان بازدید را دارند. بهترین زمان برای استوری گذاشتن در اینستاگرام در طول روز هم، صبح، ظهر و عصر می باشد. غالبا بیشترین میزان بازدیدها از شبکه های اجتماعی و به ویژه اینستاگرام، قبل و بعد از آغاز شدن ساعات کاری و پیش از خواب است.

بهترین زمان برای گذاشتن استوری

استفاده از ابزار Instagram insight

هم چنین داشتن شناخت از سلایق و موضوعات مورد علاقه مخاطبان نیز در این امر تاثیر گذار خواهد بود. در صورتی که اکانت تجاری دارید با استفاده از ابزار Instagram insight که خود اینستاگرام در اختیارتان قرار می دهد می توانید فاکتورهایی مانند سن، جنس و زمان های آنلاین شدن مخاطبانتان را بررسی کنید. ابزار فوق این مزیت را دارد که آمار را هم برای پروفایل شما و...

ادامه مطلب

کپشن در اینستاگرام به چه معناست و چرا استفاده از آن اهمیت دارد

تعریف کپشن

کپشن در حقیقت متنی است که کاربران زیر پست های خود اعم از تصاویر و ویدیوهای مختلف برای ارائه دادن توضیحات دقیق تر و رساندن مفهوم اصلی پست می نویسند و به آن در برگردان فارسی نگاره نیز اطلاق می شود. گاهی اوقات استفاده تنها از تصاویر و ویدیوها قادر به رساندن هدف پست و انتقال کامل حرف به کاربر نیستند.

چرا استفاده از کپشن اهمیت دارد

کپشن نقش یک عامل مکمل در محتواهای تصویری و ویدیویی را ایفا می کند و با استفاده خلاقانه از این قابلیت می توان حق مطلب را در پست ها به نحو احسن ادا کرد.به همین دلیل است که استفاده از آن در اغلب اوقات ضرورت می یابد.

امروزه با رونق گرفتن استفاده از شبکه های اجتماعی، نوشتن و ارائه یک کپشن خوب با جذابیت بالا، از دغدغه های افراد فعال در این شبکه هاست. همچنین نگارش آن بسیار تاثیرگذار خواهد بود و می تواند موجب سرازیر شدن لایک های فراوانی به صفحات شما شود.

اهمیت کپشن در کسب و کار

در صفحات اینستاگرامی کسب و کارها نیز حضور کپشن بسیار مهم است، چرا که یک کپشن در حقیقت نشان دهنده شخصیت یک نشان تجاری است. همچنین ابزاری برای سرگرم کردن مخاطب و عامل محرکی برای ترغیب مخاطبان به منظور لایک کردن و گذاشتن کامنت است. ظرفیت یک کپشن، در حدود 2200 کاراکتر است و در آن می توان از شکلک ها و هشتگ ها هم استفاده کرد.

نتیجه

در نتیجه هم کاربران شخصی برای به اشتراک گذاشتن محتواهای خود و هم شرکت های خرد و کلان، برای ارائه تبلیغات و ...

ادامه مطلب

انواع تولید محتوا و خدماتی که برای انجام آن ارائه میشود

تولید محتوا مهم ترین بخش برای شناخت یک برند و محصول است.همه شرکت ها و کسب و کارها برای معرفی محصولاتشان نیازمند محتوایی با کیفیت هستند که معرف آنها بوده و اثر گذار باشد. در ادامه مطلب به بررسی انواع تولید محتوا ، فرمت ارائه محتوا و خدماتی که برای انجام آن ارائه میشود، خواهیم پرداخت.

دسته بندی تولید محتوا

  1. تولید محتوای آموزشی : آموزش های تخصصی و کاربردی
  2. تولید محتوای اطلاع رسانی : تولید مطالب مرتبط با دانستنی ها و اخبار
  3. تولید محتوا با موضوع سرگرمی و تفریح : تولید محتوا با گستره ی عامتر و به قصد وقت گذرانی
  4. تولید محتوای مربوط به ترغیب مخاطب : هدف از تولید اینگونه محتوا ، ایجاد انگیزه در مخاطب به منظور استفاده از خدمات و محصولات است.

انواع تولید محتوا

فرمت ارائه محتوا

منظور از فرمت در اینجا نوع ارائه محتواست که می تواند شامل متن، تصویر، انیمیشن، عکس برداری، تهیه فیلم، ساخت برنامه و … باشد.

  1. تولید محتوا در قالب متن: بیشتر از این نوع تولید محتوا برای نوشتن مقالات یا پست برای وبلاگ و سایتها استفاده می شود و یکی از معیارهای ارزشمندی آن، رعایت اصول سئو در آن است.
  2. تولید محتوا در قالب گرافیک و تصویر: غالبا این نوع از تولید محتوا بیشتر در شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام، مورد استقبال قرار می گیرد. و شامل محتواهایی با مضمون تصویرسازی، عکسبرداری، کلاژ و دیگر تکنیک های تصویری می باشد.
  3. تولید محتوا در قالب ویدیو: محتوای ویدیویی اغلب با هدف آموزش یا تبلیغ و گاهی اوقات برای ارائه خبر تولید می شود که بسیار جذاب بوده و می تواند وایرال شود. از این نوع محتواها در کمپین های بازاریابی بیشتر استفاده می شود.
  4. تولید محتوا در قالب صوت: اغلب محتواهای صوتی مخاطبان خاصی دارند. تهیه پادکست های صوتی، جنبه سرگرم کننده داشته و در کنار آن می تواند با مخاطب تعامل داشته باشد. به علاوه فایل های صوتی و کلیپ های مربوط به موسیقی نیز از این دسته به شمار میرود.

هزینه تولید محتواهای ویدیویی و صوتی نسبت به انواع دیگر تولید محتوا بیشتر است، چون که نیازمند استودیو، ضبط صدا و تدوین است.

خدمات مربوط به تولید محتوا

تولید هر نوع محتوایی نیازمند برنامه است. این برنامه را غالبا گروه بازاریابی و محتوا در شرکتها تهیه و تدوین می کنند. در شرکت هایی که فاقد گروه بازاریاب و محتوا هستند عموما خدمات مربوط به تولید محتوا برون سپاری می شوند و گروه بازاریابی خود بر مبنای نیازمندیهای اجرایی هزینه تولید محتوا را برآورد و محاسبه می کند.

گام نخست به منظور سفارش تولید محتوا، تدوین کردن استراتژی خاص برای محتوا است که بر اساس استراتژی بازاریابی مورد نظر نوشته می شود. در واقع اهمیت استراتژی محتوا را می توان در مشخص ساختن تکنیک های تبلیغی، زمان بندی و اهداف دانست. بنابراین...

ادامه مطلب

برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام چه کاری باید انجام دهیم؟

هنگامی که اکانت اینستاگرام شما به حالت بلاک در می آید اغلب حدود 3 ساعت، تا چهار هفته زمان می برد تا دوباره اینستاگرام حساب کاربری شما را به شکل فعال دربیاورد. اما شما چه اقداماتی می توانید برای سریع تر شدن این پروسه انجام دهید؟ شما می توانید برای این منظور طی درخواستی از اینستاگرام بخواهید تا مجددا حساب کاربری شما را مورد بررسی قرار دهد. در ادامه مطلب روش هایی که برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام موثر واقع شده اند را بررسی خواهیم کرد.

ثبت درخواست رفع بلاک هنگام مشاهده پیغام Action Blacked

همانگونه که پیش از این مطرح کردیم دریافت پیغام Action Blacked به معنی بلاک شدن حساب کاربری شما در اینستاگرام است. هنگام دریافت این پیغام، با فشار دادن گزینه Tell Us می توانید به اینستاگرام درباره اشتباه پیش آمده نوشته و توضیح دهید.

بعد از لمس دکمه Tell Us به احتمال زیاد اینستاگرام بوسیله آدرس ایمیل از شما بخواهد تا اطلاعات امنیتی را کامل نمایید و سپس از شما درخواست ارسال عکس می کند تا بدین وسیله اطمینان یابد که شما یک کاربر واقعی هستید پس از انجام این مراحل و ارسال عکس به اینستاگرام، نهایتا بعد از گذشت چند روز حساب کاربری شما فعال خواهد شد.

برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام

 ثبت درخواست رفع بلاک از طریق بخش تنظیمات

با اجرای برنامه اینستاگرام به قسمت صفحه پروفایل اینستاگرام خود رفته و وارد گزینه تنظیمات یا Options شوید (منظور همان آیکون شبیه به چرخ دنده در گوشه سمت راست – بالای صفحه). در مرحله بعد در صفحه تنظیمات پایین رفته و گزینه Report a Problem را بیابید در این جا شما قادر خواهید بود مسائل و مشکلات پیش آمده را به اینستاگرام گزارش کنید. از میان گزینه های موجود، گزینه Something isn’t Working را انتخاب نمایید. اکنون...

ادامه مطلب

سوالات متداول و مهم در مورد چگونگی نوشتن متن در بیو اینستاگرام

بیو اینستاگرام نقش مهمی در معرفی شما دارد. کسانی که صفحه تان را میبینند به واسطه بیو شما به طو مختصر از خصوصیات ، علایق و دستاوردهایتان در زندگی، باخبر میشوند. به همین دلیل ما در این مطلب، چند نمونه از سوالات متداول و مهم را در مورد نحوه قرار دادن متن در بیو اینستاگرام ، پاسخ داده ایم.

 بیو در اینستاگرام چیست؟

بیو اینستاگرام بخشی از صفحه اینستاگرام زیر نام کاربری شماست که می توانید اطلاعات مشخصی راجع به خود و یا کسب و کار خود را در آن درج کنید.

در قسمت بیو اینستاگرام چه بنویسم؟

یکی از سوالات متداول که در مورد بیو اینستاگرام پرسیده میشود این است که چه چیزی باید در قسمت بیو نوشته شود؟
در ... ادامه مطلب